ПОЛОЖЕННЯ
про гарантію та повернення товару по рекламації
ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВ’ЯЗАННЯ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Гарантія – це надбане Покупцем при підписанні Договору право на безоплатну заміну запасної частини (далі - Товару), який визнано таким, що не відповідає технічним вимогам виробника внаслідок виробничого дефекту.
2. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ.
2.1. Гарантійний строк на Товари для вантажних автомобілів, автобусів та причепів / напів-причепів складає (з дня реалізації Продавцем) :
ресори |
6 місяців або 30 000 км.пр. (2шт на вісь. гарантія не розповсюджується на окремі листи ресори) |
амортизатори |
6 місяці або 30 000 км.пр. (комплект на вісь) |
гальмівні диски та барабани |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
гальмівні колодки та накладки |
6 місяців або 30 000 км. пробігу |
деталі двигуна |
4 місяці або 20 000 км. пробігу |
деталі зчеплення |
6 місяців або 40 000 км. пробігу |
деталі пневмосистем |
3 місяці або 25 000 км. пробігу |
деталі підвіски та ходової частини |
6 місяців або 30 000 км. пробігу |
деталі трансмісії |
6 місяців або 30 000 км. пробігу |
паливні розпилювачі |
20 000 км пробігу |
підшипники |
4 місяців або 30 000 км. пробігу |
деталі системи охолодження та кондиціонування |
6 місяців або 30 000 км. пробігу |
ремні приводу |
4 місяців або 30 000 км. пробігу |
ресори пневматичні |
24 місяців або 100 000 км. пробігу |
термостати |
3 місяці або 20 000 км. пробігу |
фільтри |
інтервал заміни, що вказаний виробником авто |
насоси (паливні, водяні, масляні, гідропідсилювача керма) |
6 місяців або 30 000 км. пробігу |
деталі електрообладнання (стартери, генератори, датчики, реле-регулятори) |
4 місяці або 30 000 км. пробігу |
деталі освітлення |
4 місяців або 30 000 км. пробігу |
деталі вихлопної системи (глушники, труби, гофри, монтажні комплекти) |
4 місяців або 30 000 км. пробігу |
колесні диски |
3 місяці або 15000 км. пробігу |
2.2. Гарантійні зобов’язання Продавця виконуються за дотримання Покупцем наступних вимог:
2.2.1. Надання документу, який підтверджує придбання даного Товару у Продавця.
2.2.2. Надання замовлення-наряду на монтаж Товару на автомобіль на СТО та заповненого акту рекламації.
2.2.3. Надання технічного висновку СТО про непрацездатність (дефектність) Товару. При гарантійному зверненні, які стосуються деталей електричних (електронних) систем виміру та регулювання – необхідно надати роздруківку або фотофіксацію протоколу помилки програми діагностики транспортного засобу. До таких деталей належать: датчики, електричні клапани, пневматичні клапани та пневмо-гідро підсилювачі обладнані електронними частинами, електро-віскомуфти та інші.
2.2.4. Експлуатації автомобіля належним чином, без експлуатаційних перевантажень.
2.2.5. Обслуговування автомобіля відповідно до рекомендацій виробника.
2.3. Гарантія на Товар не розповсюджується в разі:
2.3.1. Нормального зношення Товару.
2.3.2. Пошкодження Товару внаслідок ДТП або недбайливої експлуатації.
2.3.3. Пошкодження, в тому числі, підвіски і рульового управління, які виникли внаслідок неналежної експлуатації.
2.3.4. Шуму (скрипу) гальм.
2.3.5. Зовнішніх пошкоджень Товарів, які є приладами освітлення.
2.3.6. Дефектів, несправностей або корозії Товару, що виникли внаслідок впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічних активних речовин, у тому числі, таких, що застосовуються для боротьби проти обледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т.д.)
2.3.7. Відсутності у замовленні-наряді на монтаж Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей, без чого Товар може вийти з ладу.
2.3.8. Втрати гарантійного талона на придбаний Товар, якщо такий додається разом з Товаром.
2.3.9. Самовільного втручання в конструкцію Товару, який перебуває на гарантійному терміні.
2.3.10. Надання Покупцем не повного комплекту Товару.
3. ПОРЯДОК ВИСУНЕННЯ ГАРАНТІЙНИХ ПРЕТЕНЗІЙ.
3.1. Покупець вправі вимагати заміни Товару в період дії гарантійного строку при дотриманні умов даного Положення.
3.2. Покупець інформує Продавця про настання гарантійного випадку в будь-якій зручній для нього формі.
3.3. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає документи згідно з п.2.2 даного Положення разом з Товаром та пакуванням.
3.4. Строк розгляду гарантійної претензії складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання усіх матеріалів.
3.5. Продавець має право провести незалежну експертизу несправного (дефектного) Товару у разі незгоди з технічним висновком СТО, яке його надало.
4. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВЯ’ЗАНЬ.
4.1. Продавець вивчає усі надані матеріали та інформує Покупця про порядок гарантійної заміни або про відмову в визнанні гарантійного випадку із обґрунтуванням такого рішення.
4.2. У разі прийняття рішення про задоволення гарантійної претензії, Продавець інформує про це Покупця і поставляє Товар на заміну дефектного впродовж 7 (семи) календарних днів.
4.3. При неможливості поставити Товар на заміну дефектного, Продавець повертає Покупцю фактично сплачену вартість Товару за накладною повернення.
4.4. В період розгляду Продавцем гарантійного випадку на Товар, придбання Покупцем аналогічного Товару в третіх осіб не є підставою для повернення йому грошових коштів, навіть при подальшому визнанні Продавцем гарантійного випадку.
4.5. При задоволенні гарантійної претензії відповідальність Продавця обмежується виключно вартістю Товару.
Виключення : Колісні диски . неможливість балансування.